Saturday, August 15, 2009

Mesyuarat Ke-2 NADIRA FC




......Telah diadakan di NADIRA FC, bermula agak lewat sekitar jam 09.30 malam telah dihadiri hampir majoriti ahli NADIRA JOH FC, walaupun kehadiran ahli yang sama namun insyaAllah kita akan terus cuba meenarik seramai mungkin golongan belia yang walaupun tidak menjadi ahli tetapi sama-sama menyertai setiap program yang dianjurkan oleh kelab.
Sesi percambahan pendapat ini juga menjadi satu platform untuk mendidik golongan belia bagaimana untuk berpersatuan dan menguruskan satu-satu organisasi. Turut dihadiri individu yang banyak memberi sumbangan bukan saja idea dan lain...Cikgu Ya, Abang Khalid dan Abang Aziz dan tanpa kehadiran Cikgu Mae (Mesyuarat ). Kami di NADIRA JOH FC merakamkan setinggi-tinggi penghargaan terhadap kehadiran Tuan dan atas sokongan moral yang diberi kami amat berbesar hati...
Perlantikan AJK secara rasmi juga telah berlangsung dimana Cikgu Ya, Abang Khalid, Abang Aziz dan cikgu Mae dipersetujui sebulat suara sebagai Penasihat NADIRA JOH FC.
Pengerusi: Saudara Hisham Mustapha
Bendahari I: Saudara Chia
Bendahari II: Na
Pengurus Pasukan : Saudara Saharuddin Othman
Setiausaha Kerja: Saudara Suhadi Ismail
Ketua Pasukan Bolasepak: Saudara Azharudin (BOB)
Majlis juga membincangkan halatuju kelab dan program-program yang akan dilaksanakan sempena bulan Ramadhan 2009 yang akan datang.
Fully support dari Cikgu Ya serta yang lain dengan kerjasama belia akan mencalonkan kampung Joh di dalam pertandingan kampung tercantik Anugerah Desa Cemerlang peringkat negeri Kelantan.
Berikut sorotan candid sepanjang mesyuarat berlangsung......

...what inside his mind,,,don't know..


....Kusyuk..

...Baru bermula

..Cikgu sedang memberi kata-kata perangsang



..What the matter between Abang Lid and Abang Aziz.

..So tired ke..

14 Ogos 2009

Ismail's


1 comment: